Friday, February 13, 2009

kaCHING!

Biljetten vanns (för 58 spänn) och nu är jag i kära översnöade Svensta. Tågresan var bizarr. Träffade på Victor, Frida, Joel och Elin. En riktig reunion med andra ord. Joel kom förbi nyss och vi bytte trummor. Mina gick in i bilen utan att vi behövde plocka ner dem och med min storlek skulle jag utan problem kunna sitta i bakluckan och spela trummor...smidigt!

Nu väntar en bilresa till trondheim t/r för att hämta den försvunna brodern. Hoppas inte min trötthet påverkar min "sexiga" engelska brytning.

Jag saknar Mira och känner mig lite dum. Men det löser sig nog.

Boyakasha

2 comments:

Anonymous said...

Luuuuciiiii!!
Det var jätte trevligt att träffa dig i helgen, tur att du finns. Kram Kram

Anonymous said...

Luci pluci kom igen jag saknar dig vad gör du skriv nu jag e nyfniken jue!