Sunday, January 4, 2009

Med tankarna i Senegal

Här sitter man ensam i en lägenhet i kalla Östersund. Miranda är i Senegal och och tycker att det borde vara för varmt för att hålla om varandra. Hade konsert igår. Det gick bra och alla var nöjda. Skönt att det finns folk som är nöjda med det jag gör för en gångs skull. B-uppsatsen kommer förmodligen att floppa, och det är i nuläget bara jag som skrivit på den. Stabilt. Orkar inte vara pissed på det där längre.

Har förhoppningar om att allt blir bättre when febuary comes, då jag äntligen får vara med den jag vill vara med hela tiden. Det längtar jag efter.

Nu ska jag gå och kolla till miin freestylade broccoligratäng...hoppas det smakar. Annars är det väl bara att toppa med mera ost och hoppas på det bästa... 

Om ändå livet vore så enkelt.

tjing

No comments: